Logo
My Journal
Blog

Timeline

Blog

Punct ochit, punct lovit

Punct ochit, punct lovit

Orice cǎlǎtorie include douǎ puncte esenţiale: punctul A de unde pleci şi punctul B, destinaţia, locul unde îţi propui s-ajungi. Mai toatǎ lumea insistǎ aproape obsesiv pe destinaţie, pe visul cel mare, însǎ eu vreau ca tu sǎ realizezi şi importanţa punctului A, locul de unde pleci.

De ce? Importanţa stabilirii unei destinaţii clare este de necombǎtut, dar oare poţi s-o atingi cu resursele pe care le ai la dispoziţie acum? Oricât ţi-ar plǎcea sǎ cǎlǎtoreşti, tu ai pleca pânǎ în Mongolia, singur şi pe jos? Poate cǎ ţi-ar trebui un partener sau mai mulţi pe care te poţi baza, poate cǎ o parte din drum se acoperǎ cu avionul într-un timp scurt, poate cǎ n-ai luat în calcul un buget pentru evenimente neprevǎzute precum taxe vamale sau hoţi, samd.

Poate trebuie sǎ regândeşti totul, poate chiar viaţa însǎşi, poate echipa, poate trebuie sǎ mai faci rost de capital sau de parteneri. Poate cǎ e cazul sǎ nu mai lucrezi de unul singur şi sǎ apelezi la experţi în domeniile la care nu te pricepi din categoria “ştiu, dar n-am rǎbdare”.

O simplǎ analizǎ financiarǎ a firmei tale, a resurselor de care dispui, a oamenilor din echipa sau chiar a ta, revizuirea a ce anume ai încercat şi nu a reuşit, toate astea sunt vitale pentru ca tu sǎ-ţi atingi ţinta.

Revenind, acelaşi lucru se întâmplǎ şi în online. Niciun mesaj al vreunei companii mari nu este întâmplǎtor pe Facebook, ci este bine gândit ca fiind un pas important spre o destinaţie clarǎ. Ceilalţi posteazǎ un mesaj azi, unul peste 3 zile, altul peste o lunǎ, fǎrǎ nici o legǎturǎ între ele, o rǎtǎcire fǎrǎ sens, care în mod evident, nu duce nicǎieri. E timpul sǎ gândeşti ca şi companiile mari. Adicǎ, corect.

Hai sǎ dǎm un sens postǎrilor pe Facebook şi sǎ transformǎm vizitatorii în clienţi.

Hai sǎ facem un concept unitar care sǎ funcţioneze ca uns, care sǎ vândǎ.

Primul pas este sǎ conectǎm site-ul la reţelele sociale.

Mǎ repet, dar e musai sǎ înţelegi, Facebook nu vinde, ci este o maşinǎ de transport a vizitatorilor cǎtre site. Site-ul îi poate transforma în clienţi.

Extras din cartea: „BIG LIKE. Comunicǎ deştept şi dubleazǎ-ţi vânzǎrile!”. Toate drepturile rezervate.

Leave A Comment