Logo
My Journal
Blog

Timeline

Blog

Google sau Facebook? Sau poate Instagram? Youtube?! Twitter?! Ce sǎ aleg?

Google sau Facebook? Sau poate Instagram? Youtube?! Twitter?! Ce sǎ aleg?

Rǎspunsul scurt: pe toate.

Rǎspunsul lung: ai nevoie de un concept unitar format din toate elementele de mai sus, prezentat într-un mod coerent, cu mesaje clare şi precise, cu scopul de a vinde mai repede, mai mult şi cu efort mai puţin.

Mit: Facebook-ul e gratis. Pot şi eu sǎ postez.

Bineînţeles cǎ poţi, dar dacǎ nu te pricepi la mesaje, s-ar putea s-o dai în barǎ rǎu de tot, iar treaba asta sǎ-ţi facǎ un mare deserviciu în loc sǎ te ajute.

Ce e Facebook-ul de fapt şi cum poate ajuta afacerea ta?

Facebook este o unealtǎ aparent gratuitǎ, un mijloc de transport online al clienţilor din reţeaua de socializare cǎtre magazinul tǎu on-line. Altfel zis, Facebook targeteazǎ, selecteazǎ şi îţi trimite clienţi pe site. Facebook nu vinde, cel puţin nu deocamdatǎ.

Ce e Instagramul?

Instagram este o unealtǎ eficientǎ de transformare a clienţilor în rǎspândaci ai mesajelor tale. Altfel zis, te foloseşti de utilizatori ca sǎ-ţi facǎ publicitate în mod gratuit. Iniţiativa le poate aparţine sau poate fi indusǎ de cǎtre tine, de regulǎ prin ataşamentul emoţional fatǎ de firmǎ.

Dacǎ trebuie sǎ fii pe Instagram? Tu ce zici?

Youtube? Video-urile sunt mai cǎutate decât niciodatǎ. Dacǎ vrei sǎ afli cum se spalǎ o maşinǎ, cum se schimbǎ un pampers, cum sǎ te îmbogǎţeşti sau cum sǎ te îmbraci, în loc sǎ citeşti sute de cǎrţi care-ţi iau vreo 2 sǎptǎmâni, te uiţi la un video de câteva minute.

Pe youtube poţi avea recenziile clienţilor, spoturi de prezentare, sunt mii şi mii de modalitǎţi de a-ti face reclamǎ.

Dacǎ trebuie sǎ fii pe Youtube? Fǎrǎ îndoialǎ. De fapt, tot ce ţine de Google e benefic pentru business-ul tǎu, pornind de la google AdWords, Google Calendar, Google Mail, Google Analytics şi terminând cu YouYube.

Extras din cartea: „BIG LIKE. Comunicǎ deştept şi dubleazǎ-ţi vânzǎrile!”. Toate drepturile rezervate.

Leave A Comment