Logo
My Journal
Blog

Timeline

Blog

Cei mai mulţi expozanţi fac aceste greşeli! Schimbǎ acum soarta participǎrii la târg! Aflǎ secretele succesului şi evitǎ greşelile de mai jos:

Cei mai mulţi expozanţi fac aceste greşeli! Schimbǎ acum soarta participǎrii la târg! Aflǎ secretele succesului şi evitǎ greşelile de mai jos:

 

Ai lǎsat-o singurǎ în stand “pe fata de la contabilitate” ca sǎ împartǎ pliante. Nu-i vina ei cǎ nu ştie sǎ „lege douǎ vorbe”, ea e experta-n cifre. În plus, ai pus-o sǎ lucreze în weekend şi fǎrǎ sǎ fie plǎtitǎ.

N-ai apucat sǎ pregǎteşti “de-acasǎ” mesajele rapide şi de impact pentru interacţiunea cu clienţii.

Te bazezi pe cele câteva mii de pliante fǎcute în grabǎ şi aduse pe ultima sutǎ de metri la stand.

N-ai mai apucat sǎ anunţi pe Facebook cǎ vei participa la târg. De fapt, nici n-ai mai postat în ultima vreme.

 

Imaginea ţi-e familiarǎ? Rezultatul participǎrii tale la târg va fi dezastruos în cazul ǎsta, dar poţi schimba asta. Imediat.

Fǎrǎ bla-bla-uri inutile, hai la treabǎ, citeşte, dar mai ales acţioneazǎ. Schimbǎ acum soarta participǎrii la târg! Poţi face adevǎrate minuni chiar şi ultima zi!

1. Vorbeşte-i vizitatorui despre cum se va simţi folosind produsul tǎu: mai încrezǎtor, apreciat de alţii, mai în siguranţǎ, mai energic, mai puternic, mai relaxat, mai plin de viaţǎ, recunoscut. Pregǎteşte-te sǎ rǎspunzi obiecţiilor. Pentru un produs mai scump, insistǎ pe garanţie şi durata mare de folosire: „Al nostru nu te lasǎ la greu!”. Stârneşte-i curiozitatea. Vei vedea cǎ întinde mâna dupǎ pliant. Ǎsta e momentul ideal sǎ i-l dai, dar nu înainte de-a spune: „Azi, are reducere de 10%”

„YOU CAN’T SELL ANYTHING IF YOU CAN’T TELL ANYTHING.”

 

2.  Clienţii loiali îţi pot creşte vânzǎrile

Ai creat o mare familie împreunǎ cu clienţii tǎi. Invitǎ-i pe toţi la târg. Personalizeazǎ invitaţia cu numele fiecǎruia. Foloseşte WhatsApp pe cât posibil. Petrece timp cu ei în stand. Fǎ-i sǎ se simtǎ importanţi (chiar sunt), meritǎ efortul. Vei fi rǎsplǎtit înzecit.

Nota: Mulţi dintre vizitatori aflǎ pentru prima datǎ despre tine. Priveşte lucrurile şi din perspectiva lor. De ce ar cumpǎra de la tine? Fǎ o listǎ cu beneficii.

 

3. Eliminǎ/mutǎ rapid toate obiectele montate la intrare şi care impedicǎ oamenii sǎ intre în stand. Invitǎ în stand (cu umor dacǎ e cazul), vizitatorii care trec nepǎsǎtori pe lângǎ stand. Standul trebuie sǎ fie viu, aglomerat, sǎ prezinte interes, sa fie interactiv şi nu distant, rece, ca un muzeu. Monteazǎ în stand, mai în spate, repede o masǎ şi 2 scaune sau mǎcar o masǎ de sprijin pentru discutii cu clientii.

 

4. Ca patron, acţionar sau manager: du-te în stand, fii prezent pe câmpul de luptǎ, fii exemplul de care au nevoie angajaţii tǎi. Nu sta jos. Fii cât mai fresh, gata oricând de acţiune. Nu te ocupa tu ca manager de vânzarea unor mǎrunţişuri. Job-ul tǎu e sǎ identifici şi sǎ obţii datele de contact ale unor clienţi mult mai valoroşi: revanzatori, distribuitori.

 

5. Lumea nu mai citeste, ci scaneazǎ.

Posteazǎ zilnic pe Facebook în perioada targului de cel putin 2 ori pe zi, dar musai cu fotografii. Dacǎ ai un smartphone cât de cât performant, fǎ cât mai multe fotografii din standul tǎu. Idei de poze de succes: produsul in prim plan si targul pe fundal cu blur, agitatie in standul tau, poze cu clienti vechi. Trimite cele mai bune poze si organizatorilor pentru postarile lor.

 

6. Colecteazǎ datele de contact ale potenţialilor clienţi

La târg, indiferent cǎ sunt începǎtori sau profesionişti, vizitatorii sunt deja calificaţi. Adapteazǎ-ţi discursul la nivelul la care se aflǎ.

Printeazǎ un formular şi pune-i la treabǎ. Obiectivul e sǎ-ţi completeze formularul ca sǎ-i poţi contacta dupǎ târg. Dacǎ poţi, oferǎ-le ceva în schimb: un pix, un balon, un discount, un banc, orice.

 

7.  Joacǎ pânǎ la final, strânge ultimul. Nu te grǎbi. Pe ultima sutǎ de metri, poţi face vânzǎri fantastice cu clienţi întârziaţi şi cu mulţi bani. Joacǎ şi în prelungiri.

 

8.Asigurǎ-te cǎ faci vânzǎri bune şi dupǎ târg

Posteazǎ masiv pe Facebook în urmǎtoarele 90 de zile şi menţine-le atenţia treazǎ. Foloseşte fotografii în toate postǎrile și crește puterea lor de convingere prin texte smart care duc la cumpǎrare. Profitǎ de popularitatea târgului și foloseşte hastag-ul cu numele acestuia.

 

Dacǎ nu ţi-ai propus nimic, vei obţine… nimic.

CLIENŢII TǍI S-AU MUTAT ÎN ONLINE

Urmeazǎ-i acolo, dar nu oricum!

Imaginea în online a devenit esenţialǎ pentru creşterea vânzǎrilor!

Sunt Ciprian Diaconu, expert în marketing online orientat cǎtre vânzǎri.

Dacǎ nu-s prins cu alte proiecte, îţi stau la dispoziţie. Sunǎ sau trimite Whatsapp la 0723799115 şi hai sǎ vorbim despre comunicarea deşteaptǎ care-ţi dubleazǎ vânzǎrile.

Leave A Comment