Logo
My Journal
Blog

Timeline

Blog

Site-ul e cel mai bun vânzǎtor din echipa ta

Site-ul e cel mai bun vânzǎtor din echipa ta.

De ce? Pentru cǎ site-ul tǎu poate convinge sute de oameni în acelaşi timp, 24 de ore pe zi, 7 zile din 7. Dacǎ e fǎcut deştept. Un site prost conceput (sau mai rǎu care nu existǎ ori nu e optimizat pentru mobil) nu e altceva decât un mare beneficiu pe care îl aduci concurenţei tale. Dacǎ nu vrei sǎ-i bagi bani în buzunar concurenţei, continuǎ sǎ citeşti, dar mai ales sǎ aplici tot ce afli aici.

Reţine: concurenţa ta încaseazǎ zilnic banii tǎi. Cum îţi sunǎ asta? Cum dormi noaptea cu gândul ǎsta?

Nu ai site, nu exişti azi. Punct. Nu poţi negocia asta.

Oamenii cautǎ pe Google şi nu pe Facebook.

De câte ori ai cǎutat tu pe Facebook ofertǎ la pantofi, termopane, abonamente la salǎ sau ceasuri de lux? Niciodatǎ sau foarte rar. Ai fost redirecţionat dintr-un site cǎtre pagina de Facebook, dar asta e altǎ mâncare de peşte.

Ca expert în organizare evenimente şi publicitate, am avut ocazia sǎ lucrez cu multe firme şi instituţii de stat. Toate proiectele insistau pe existenţa unui site de prezentare, pe conţinut şi pe updatare periodicǎ cu informaţii noi. Foarte interesant, se preciza clar în proiect cǎ site-ul trebuia sǎ rǎmânǎ activ mulţi ani dupǎ finalizarea proiectului.

Am înţeles imediat de ce: atunci când se terminǎ un proiect, nu rǎmâne mai nimic în spate. Tipǎriturile se aruncǎ, fotografiile se uitǎ, dar website-ul rǎmâne. Mai mult, vorbeşte despre tine şi despre realizǎrile tale mulţi ani de-acum înainte. Este esenţa proiectului transpusǎ în imagini şi cuvinte accesibilǎ tuturor de oriunde în lume. Adicǎ, produce efecte şi dupǎ finalizarea proiectului.

Ǎsta e motivul pentru care majoritatea proiectelor cu Uniunea Europeanǎ au obligaţia de a avea un site şi de a-l pǎstra activ mulţi ani dupǎ finalizarea proiectului.

Pentru un magazine online, site-ul este afacerea în sine. Acolo se desfǎşoarǎ totul, de la convins clienţii la comanda propriu-zisǎ şi livrarea acasǎ.

E limpede acum de ce trebuie sǎ-l ai, da?

Site-ul tǎu nu e o simplǎ carte de vizitǎ pe care o aruncǎ toţi dupǎ ce-o primesc, da? E cel mai bun vânzǎtor pe care îl poţi avea vreodatǎ. Reţine asta.

Extras din cartea: „BIG LIKE. Comunicǎ deştept şi dubleazǎ-ţi vânzǎrile!”. Toate drepturile rezervate.

This error message is only visible to WordPress admins

Error: No posts found.

Make sure this account has posts available on instagram.com.

Leave A Comment