Landing Page – ieșirea din labirint a afacerii tale
Site-ul tău, o capodoperă stilistică, o aranjare a culorilor, a texturilor, a font-urilor și a informațiilor în mod artistic, însă NU vinde mai nimic!
Nu ești singur! Tocmai te-ai alăturat fără voia ta unei comunități de antreprenori bine intenționați care au vrut un site de prezentare.
Dragă antreprenorule, de prezentat putem prezenta vremea ori moda, însă când vine vorba de afaceri vindem, nu prezentăm, da?
Website-ul în întregul său trebuie orientat către vânzări. De ce? Cea mai des întâlnită eroare este să-ți imaginezi că cel care a ajuns pe site-ul tău are mult timp la dispoziție ca să-ți citească toate informațiile lipsite de sens precum Despre Noi. Pur și simplu nu-l interesează. Potențialul tău client are o problemă, de obicei una arzătoare și caută o rezolvare rapidă, eficientă și dacă se poate la preț corect.
Imaginează-ți că pe potențialul tău client îl doare măseaua și caută un doctor stomatolog ca tine care să-i vindece durerea. Ce ar vrea să găsească pe site-ul tău? Pai hai sa vedem:
- cum se poate programa cât mai urgent
- în ce consta operațiunea specifică durerii
- cât costă
- ce garanție oferi
- ce alți clienți (pacienți) au mai apelat la tine și cât sunt de mulțumiți.
Ce informații prezintă in schimb, companiile:
- Despre Noi
- Servicii oferite
- Diplome și certificări
- Pagini de socializare
- Informații despre periajul corect
E cam mare diferența dintre cele doua abordări, nu crezi? A doua abordare se găsește în peste 80% dintre site-urile de la noi și te asigur că e una al naibii de păguboasă.
Prima abordare în schimb, îți asigură clienții pe bandă rulantă. De ce? Pentru ca le rezolvi problemele, le vindeci durerea.
Și acum te întrebi, ce legătura are asta cu un Landing Page? Să-ți răspund simplu: Informațiile din website nu sunt de-ajuns pentru a lega o relație de încredere cu clienții tai.
Ei au nevoie de interacțiuni multiple într-o anumită perioadă de timp. E un soi de seducție. Nu merge treaba de la prima întâlnire.
Și în aplauzele publicului, intră în scenă Landing Page-ul care nu e altceva decât o pagină de destinație. Pe această pagină ascunsă de obicei curioșilor ( a se citi competitorilor), clienții ajung doar dacă dau click pe o reclama de-a ta. Altfel spus, oameni care au o problemă clară pe care afacerea ta o rezolvă cu brio. Oameni direct interesați de ceea ce oferi.
Însă, de la oameni interesați la clienți calificați e cale lungă.
Aici intervine Landing Page-ul, care va demonta toate obiecțiile și va obține datele de contact ale celor interesați. În termeni de marketing, potențialii clienți astfel obținuți se numesc lead-uri. Rămâne mai apoi, să-i contactezi pe fiecare în parte pentru a le oferi o soluție personalizată.
Landing Page, o pagină web atât de complexă și atât de importantă ca vârf de lance pentru dezvoltarea afacerii tale. Concepută corect, ca la carte, o simplă pagină îți poate aduce între 1000 și 1 milion de euro, în funcție de ceea ce vinzi. Dacă vrei sa faci 1 milion de euro, te asigur ca astăzi e mai ușor ca niciodată, însă vorba aia ”să ai cu ce.”. Care e calculul matematic prin care vrei sa ajungi la 1 milion de euro? Câți clienți, ce vinzi, care e comanda minimă, cât de des se repetă comanda, cât de loiali îți sunt clienții.
Aici apare marea transformare a vizitatorilor website-ului tău în potențiali clienți sau chiar clienți finali.
Dacă ai o afacere B2B, nu poți trece la nivelul următor fără această pagină de destinație care face munca a câtorva vânzători buni.
Cum poți obține o astfel de mină de aur în 3 pași:
- Trimite un mesaj pe WhatsApp la 0723799115 cu numele website-ului tău. Dacă n-ai încă un website, nu-i bai, scrie-mi despre afacerea ta.
- Creez un Landing Page extrem de eficient în maxim 10 zile lucrătoare.
- Dai drumul la publicitate și așteaptă-te la încasări pe măsură.
Un Landing Page costă 1000 euro la ofertă (aproximativ 5000 lei) și îți poate aduce câteva zeci sau sute de mii de euro. Poate necesita câteva ajustări în timp, câteva șlefuiri, însă esența e aceeași: Aceasta pagină trebuie să-ți aducă potențiali clienți pe banda rulantă.
Ce NU face un Landing Page:
- nu vinde, nu semnează contracte
- nu ține loc de calitatea serviciilor sau a produselor tale care trebuie sa fie impecabilă
- nu spune povești de adormit copiii, precum poveste companiei care poate fi apreciată doar de câteva chipuri dragi din familie
- fiind o pagină secretă, nu face legături cu alte pagini. Dimpotrivă, orice distragere este eliminată.
De ce anume mai ai nevoie pentru ca totul să funcționeze ca o mașinărie bine unsă:
- de reclame online pe Facebook, Google ori Tik-Tok care sa stârnească curiozitatea oamenilor și să-i determine sa acceseze aceasta pagină
- de un vânzător bun care să cunoască pe dinafară ceea ce vinzi
Landing Page-ul rezolvă o singură problemă a clienților, prin urmare, câte probleme, tot atâtea Landing Page-uri.
O astfel de pagină de destinație poate fi văzută de tine ca o investiție, una extrem, de rentabilă. Ce alte investiții îți aduc 10x?
Asta e tot.
GARANTIE: Dacă Landing Page-ul conceput de mine nu-ți aduce de cel puțin 10 ori investiția în maxim 12 luni, primești banii înapoi. Condiția este să ai reclame active pentru a primi sute de vizitatori lunar.
#JoyOfLife #Clarity #Focus #GetItDone
Pari mereu nehotărât când vine vorba despre directia companiei tale? Nu ai drive-ul care sa te împingă puțin de la spate pentru a mai face încă un pas?
Întreabă-te: Încotro? Care e portul spre care îndrept această corabie construită cu trudă? Cine mă însoțeste în această călătorie? Cum știu că sunt pe drumul cel bun? Care este premiul de la capătul drumului?
Dacă nu încă răspunsurile clare pentru aceste întrebări, îți lipsește misiunea companiei. Aceasta te motivează atât pe tine, cât și pe oamenii tăi. Misiunea companiei este punctul de plecare, însă ratat de mai toate companiile de la noi.
Misiunea este o consecință a unei îndelungi căutări, a unei discuții cu mine care poate dura chiar și 3 ore de concentrare maximă în prima etapă.
Da, există șabloane și pentru misiunea companiei, însă dacă e concepută de dna Gina de la contabilitate și menționată discret pe site, nu duce nicăieri, ci creează și mai multă confuzie.
Imaginează-ți doar că o rostește Ștefan Cel Mare în fata oștenilor lui. Misiunea trebuie sa fie motivantă, pasionala chiar, sa miște oamenii, lucrurile, fapte intr-o direcție bună nu numai pentru tine, ci pentru întreaga omenire. Deocamdată, rezumă-te la România, însă este foarte posibil să vrei sa te extinzi și în țările vecine.
Dacă direcția aleasă coincide cu misiunea companiei și/sau a vieții tale, ai câștigat. Care e premiul de la capăt? Eu îți promit cel puțin 3: timp liber de calitate, împlinire și bani.
Atunci când ești cu adevărat fericit, poți avea claritate în decizii, e momentul să te concentrezi și să duci lucrurile până la capăt.
Alege o direcție a afacerii tale și oricare ar fi ea, urmează-o până la capăt. Cea mai nefericită situație este să tot schimbi direcția afacerii și a vieții tale.
Află care este misiunea companiei tale aici. Da, o poți comanda online, însă așteaptă la discuții extrem de adânci în sufletul tău, la o analiza profundă a DE CE-ul tău.
Recenzii
Nu există recenzii până acum.