Logo
My Journal
Blog

Timeline

Blog

Cum denumesti inteligent fotografiile intr-un website

Conţinut

Ai o structurǎ a site-ului care îl ţine deocamdatǎ pe vizitator pe site-ul tǎu. Mai pe româneşte, nu l-ai alungat cu nimic. Hai sǎ-l invitǎm sǎ ne vizualizeze produsele/serviciile, sǎ identificǎm produsul de care are nevoie şi sǎ finalizǎm totul cu o comandǎ.

Ca reţetǎ de succes, imediat dupǎ header, ar trebui sǎ ai un slider cu câteva imagini şi oferte speciale. E clasic, dar câştigǎtor.

Ce poţi avea aici: promoţii, noutǎţi, ştiri, produse sezoniere, samd.

Sǎ revenim la clientul tǎu. Sǎ zicem cǎ tu eşti o cofetǎrie din Cluj şi clientul a cǎutat pe Google, “tort botez”. Dacǎ clientul tǎu are locaţia activatǎ pe Google şi se aflǎ în momentul cǎutǎrii în Cluj, atunci îi va arǎta rezultate din Cluj cu hartǎ cu tot. Bravo Google! Mulţumim de ajutor!

Tortul de botez pe care şi-l doreşte clientul tǎu are câteva caracteristici care-l fac unic: greutate, formǎ, compoziţie, combinaţie de culori, personalizare cu numele copilului, livrare, samd. Vezi www.cofetariaalice.ro

 

Acum e timpul pentru un tabel Excel cu produsele şi filtrele aferente, un pas uriaş în afacerea ta.

Filtrele reprezintǎ un mod eficient de cǎutare al produselor dorite. Gândeşte în filtre, ajutǎ-l pe vizitator sǎ-şi clarifice nevoia.

Nr. Ctr.Denumire produsCategorie

(Filtru 1)

Mǎrime (filtru 2)Culoare (filtru 3)Greutate (filtru 4)Disponibilitate (filtru 5)Livrare (filtru 6)Personalizare (filtru 7)Figurinǎ (filtru 8)
1Tort botez “Welcome baby”Torturi

Subcategoria

Torturi botez

Mic

Mediu

Large

Bleu

Albastru

Crem

3 kg

6 kg

10 kg

În stoc

La comandǎ

 

La domiciliu

La cofetǎria noastrǎ

Cu numele copilului

Nepersonalizat

Nemo

Îngeraşi

Mickey Mouse

 

Dacǎ afacerea ta are şi un magazin online, pune mâna ACUM şi începe sǎ-ţi construieşti propriul tabel cu toate produsele şi filtrele aferente.

Ştii deja cǎ o fotografie face cât o mie de cuvinte, prin urmare orice ai vinde pe net, ai nevoie de fotografii care sǎ convingǎ instant.

Dacǎ vinzi mâncare, clientul ar trebui sǎ saliveze instant ca un câine la vederea preparatelor.

Dacǎ vinzi îmbrǎcǎminte, clientul ar trebui sǎ-şi închipuie cǎ deja poartǎ ceea ce vinzi tu.

Sfatul meu este sǎ apelezi la un fotograf profesionist. Mai bine îl plǎteşti mai târziu, dar beneficiezi de o imagine impecabilǎ care convinge sute de clienţi decât sǎ ai poze cu telefonul care n-o conving nici pe vecina de la 7.

Fotografii profesionişti stǎpânesc reguli stricte de încadrare şi luminozitate care fac ca ceea ce vinzi tu sǎ strǎluceascǎ.

Nu te zgârci aici, nu e cazul. Economiseşte în altǎ parte. Repet, negociazǎ cu fotograful şi plǎteşte-l mai târziu, dar apeleazǎ la serviciile lui.

Legislaţia europeanǎ obligǎ de exemplu ca mâncarea sǎ fie fotografiatǎ din unghiuri de 45 şi 90 de grade. Ţine cont de legislaţia în vigoare ca sǎ nu munceşti de 2 ori.

Dacǎ vinzi exclusiv produse de mici dimensiuni, cum ar fi ceasurile de mânǎ, poţi face şi fotografii cu telefonul. Cautǎ pe Google expresia “how to shoot your products” şi te va conduce la mii de rezultate. De aici te descurci singur.

Toate produsele/serviciile pe care le prezinţi trebuie sǎ aibǎ o descriere amplǎ. De ce? Pentru informarea clienţilor, dar şi pentru indexare în motoarele de cǎutare. Google apreciazǎ textele originale care includ cât mai multe cuvinte şi expresii cheie reprezentative.

Mai ai un singur pas de fǎcut şi anume: denumirea fotografiilor. Aceastǎ unealtǎ extrem de puternicǎ şi mai ales la îndemâna oricui, e deseori neglijatǎ. Scopul este de a oferi motoarelor de cǎutare posibilitatea de a te indexa şi a te prezenta în primele rezultate în cǎutǎri.

Dacǎ vinzi mâncare de tip fast-food şi vrei sǎ prezinţi un burger, denumirea fotografiei burgerului poate fi urmǎtoarea: burger-cluj-mancare-online-livrare-acasa-numefastfood

Dacǎ vinzi ceasuri de mânǎ, atunci fotografiile pot avea urmǎtoarea descriere: ceas-de-mana-barbati-curea-piele-numebrand-colectia-2020-magazin-online-numemagazinonline

În niciun caz, nu laşi fotografiile aşa cum le primeşti de la fotograf, adicǎ ceva de genul DSC2019886435 pentru cǎ ai ghicit, fix o înşiruire fǎrǎ logicǎ şi sens de litere şi cifre va înţelege Google din imaginea ta şi nu denumirea produsului.

 

Ai structura site-ului, ai lista de produse cu filtrele aferente, ai fotografii de calitate redenumite cu cuvintele cheie. În acest moment, eşti pregǎtit sǎ discuţi cu o firmǎ care te poate ajuta cu construcţia site-ului.

Extras din cartea: „BIG LIKE. Comunicǎ deştept şi dubleazǎ-ţi vânzǎrile!”. Toate drepturile rezervate.

 

Leave A Comment